U mercatu di l'accessorii hardware di bagnu di marca hà un futuru luminosu

L'articuli sanitari sò una necessità di a vita di e persone. Oghje ghjornu, i prudutti sanitari ùn anu micca solu funzioni cumplette, ma anu ancu assai stili. In u prucessu di a dicurazione di a stanza, u bagnu occupa sempre più pesu in a dicurazione, è hè sempre più preoccupatu da i perseguitori di moda.

Novi stuvigli sanitarii chì anderanu à u mercatu

In u passatu, a mudellazione di stuvigli sanitarii era monotona è mancava di novità. Avà, i prudutti sanitarii cun cuncepimentu persunalizatu è modellazione nova sò entrati cù successu in u mercatu. I consumatori ponu vede chì ci sò tutti i generi di accessori di bagnu in u mercatu. A vasca da bagno cù forma particulare è orli acuti è u rubinettu cù forma mudificabile sò assai pupulari trà i cunsumatori; I prudutti di l'accessorii di bagnu di struttura metallica, à u bagnu aghjunghjenu assai sensu "cool". Maniglia di bagnu in metallo, asciugamani in metallo, rulli di carta in metallo, scatula di sapone in metallo, radiatore novu in alluminiu ... Fate chì u bagnu diventi à a moda è persunalizatu.

U futuru affari di u mercatu di i bagni hè in crescita

Si capisce chì i dipartimenti di u Statu pertinenti anu publicatu l '"avvisu nantu à a trasfurmazione di l'articuli sanitarii di l'alloghju urbanu". Shanghai hà cuminciatu à eliminà gradualmente l'accessorii di u serbatu d'acqua nantu à l'antica toilette è à passà à l'accessori per risparmià l'acqua. Inoltre, secondu u "compitu di risparmiu d'acqua in u 2006" determinatu da a municipalità di Shanghai, l'uffiziu d'acqua aghjustarà puntualmente u prezzu di l'acqua di u rubinettu quist'annu. Esplorerà a creazione di un meccanismu cumpletu di u prezzu di l'acqua cù u tippu di scala di u prezzu di l'acqua cum'è core, darà un pienu ghjocu à u rolu regulatore di u prezzu di l'acqua in u risparmiu di l'acqua, rinfurzerà a publicità di risparmiu d'acqua, è aumenterà a prumuzione è l'applicazione di l'acqua tecnulugie di risparmiu è apparecchi di risparmiu d'acqua, Impegnatevi à compie a trasformazione di 50000 toilette à alta cunsumazione d'acqua. Shanghai sceglierà un distrettu amministrativu, dui distretti industriali, 10 campus, 20 cumunità è 100 imprese per realizà u pilotu di dimostrazione di a custruzzione di a sucietà di risparmiu d'acqua aduprendu misure cumplette di economia, dirittu, tecnulugia, amministrazione è publicità.

Oghje ghjornu, l'articuli sanitari sò venduti per mezu di quattru canali: magazzini di materiali di custruzzioni, imprese di decorazione, rete è negozi di marca. I stili è e funzioni di l'articuli sanitari sò aggiornati assai rapidamente. I consumatori moderni chì perseguenu a qualità di a vita aggiorneranu i so prudutti di bagnu secondu i so bisogni.

Opportunità di cummerciale illimitate in u mercatu di bagnu

L'analisi di l'industria, u spaziu di u mercatu di hardware di bagnu hè più grande. Ci sò parechji insemi di accessori di bagnu, cumpresu specchiu, tazza di spazzolinu à denti, portabicchieru di denti, tavulinu di sapone, asciugamani, porta di asciugamani da bagnu, ganciu per vestiti, porta-tubu di carta, ganciu per vestiti è scatula di spazzola toilette. L'accessorii di bagnu sò spessu usati, cusì sò aggiornati rapidamente. I prudutti di bagnu sò cunsumabili. Da u puntu di vista di l'aspettu, l'accessorii di bagnu cum'è l'arte bella, attraenu più facilmente l'attenzione di i cunsumatori.

Si capisce chì da u puntu di vista materiale, u hardware di bagnu in u mercatu hè principalmente fattu di lega di titaniu, cromatura di rame puru è cromatura in acciaio inox. U hardware di lega di titaniu hè u più squisitu è ​​durevule, ma u prezzu hè u più caru, da centinaie à millaie di yuan; I prudutti di cromatura in rame puru ponu impedisce in modu efficace l'ossidazione, l'assicuranza di a qualità, hè u mercatu currente currente, u prezzu hè di circa 100 yuan; U prezzu di a cromatura in acciaio inox hè u più bassu, u prezzu hè sopratuttu in 100 yuan, ma a vita di serviziu hè ancu a più corta. Da u puntu di vista di u culore, a nova generazione di prudutti di hardware di bagnu si sbarazza per u più di u culore rigidu di l'acciaio inossidabile freddo rigidu, rimpiazzatu da l'argentu è l'ottone.


Tempu di posta: Maghju-02-2021