Metodi cumuni di pruduttu di manutenzione

PULIZIA GENERALE
Aduprate un detergente dolce cum'è sapone liquido per lavà i piatti è acqua calda per a pulizia. Risciacquate bè per caccià tuttu u detergente è asciugate delicatamente. Pulite e superfici pulite è risciacquate cumpletamente cù acqua subitu dopu à l'applicazione più pulita. Risciacquate è asciugate ogni spruzzu eccessivu chì sbocca nantu à e superfici vicine.
Pruvate prima - Pruvate sempre a vostra soluzione di pulizia nantu à una zona pocu visibile prima di applicalla à tutta a superficie.
Ùn lasciate micca pulisce i bagnanti - Ùn permettenu micca à i pulizzeri di pusà o di bagnassi nantu à u pruduttu.
Ùn aduprate micca Materiali Abrasivi - Ùn aduprate micca detergenti abrasivi chì ponu graffià o sbuchjulà a superficia. Aduprate una spugna dolce o umida o un pannu. Ùn aduprate mai un materiale abrasivu cume una spazzola o una spugna per pulisce e superfici.

PULIZIA DI I PRODOTTI CROMATI
E cundizioni di l'acqua varienu in tuttu u paese. I prudutti chimichi è minerali in l'acqua è in l'aria ponu cunghjunghje per avè un effetti avversu annantu à a finitura di i vostri prudutti. Inoltre, l'argentu nichel cumune caratteristiche è aspettu simili cù l'argentu sterlina, è una leggera tarnishing hè normale.

Per a cura di i prudutti cromati, vi raccomandemu di risciacquà ogni traccia di sapone è asciugà delicatamente cù un pannu morbidu pulitu dopu ogni usu. Ùn lasciate micca chì i materiali cum'è u dentifriciu, u smuvatore di smalti o i detergenti caustici di drenu restinu nantu à a superficia.

Questa cura mantene u finitu lucente di u vostru pruduttu è evità spotting d'acqua. Una applicazione occasionale di una cera pura, micca abrasiva hè utile per prevene l'accumulation di macchie d'acqua è a lucidatura ligera cù un pannu morbidu produrrà un lustru elevatu.

productnewsimg (2)

CURA DI I PRODOTTI MIRROR
I prudutti Mirrors sò custruiti in vetru è argentu. Aduprate solu un pannu umidu per pulisce. I detergenti à base di ammoniaca o acetu ponu dannà i specchi chì attaccanu è danneghjanu i bordi è u sustegnu di i specchi.
Quandu si pulisce, spruzza u pannu è ùn spruzza mai direttamente nantu à a faccia di un specchiu o di e superfici circundanti. Si deve sempre fà casu per evità di bagnà i bordi è u sustegnu di u spechju. Si devenu bagnati, asciutti subitu.
Ùn aduprate micca detergenti abrasivi in ​​alcuna parte di u specchiu.

productnewsimg (1)

Tempu di posta: Maghju-23-2021