Classificazione materiale di Accessori per u Bagnu

Accessori di bagnu Materiali i prudutti principali sò:

1. Inossu: sò prudutti à bon pattu. Bonu pruprietà anticorrosione di l'acciaiu inossidabile, ma hè difficiule perchè a saldatura di l'acciaio inossidabile, e prestazioni di trasfurmazione di metalli sò scarse, dunque solu un prucessu simplice, cuncepimentu di u produttu relativamente simplice è sordu.

2. Leghe di zincu: appartenenu à materiale di bassa qualità. Perchè e prestazioni di trasfurmazione di metalli in lega di zincu sò poveri, ùn pò micca stampà u prucessu di stampaggio, generalmente solu versendu forma, cusì a basa hè generalmente più ingombrante, stile più vechju. Ulteriori prudutti di colata, a finitura superficiale hè assai povera, dunque una prestazione scarsa, rivestimentu faciule da cascà, un pruduttu relativamente bassu di accessori per u bagnu.

3. Aluminium: materiali à bon pattu. L'ossidazione superficiale hè di solitu spazzolata o micca placcata, pò cumprà solu pruduttu matte, u pruduttu opacu hè u prublema più grande difficiule da pulì. Prudutti leggeri in alluminiu, e prestazioni di curvatura ùn sò micca assai boni.

4. Leghe di rame: a lega di rame hè u megliu materiale d'accessori per u bagnu, in particulare in u rame verde cum'è i materiali più esclusivi. U ramu per via di a so rarità è di a so eccellente preservazione di e prestazioni di travagliu di u metallu, dapoi l'antichità hè u materiale di scelta per parechji elettrodomestici. In particulare H59, H62 rame verde, per via di a so bona aderenza di u stratu di placcatura dopu u pruduttu di finitura di placcatura hè assai bonu, assai forte adesione per assicurà un bonu effettu di placcatura per più di cinque anni. Ulteriori leghe di rame anu una bona prestazione di trasfurmazione di metalli ponu esse perforate in diverse forme di produttu secondu a muffa, in a forma di u pruduttu anu una più grande avanzata è innovazione.


Tempu di posta: Jul-08-2019