6 Idee di Rimodulazione di u Bagnu chì aghjunghjenu valore à a vostra casa

Picculi dettagli, cum'è carta da parati o pittura obsoleti, ponu fà un bagnu anticu. Altre volte, u layout tutale pò esse bisognu di una rivisione maiò, o u bagnu hè solu parte di una rimodellazione di casa più grande. A vivibilità di a vostra casa, aghjunghjendu funziunalità, almacenamentu è cunfortu pò fà chì ogni membru di a vostra famiglia si senti veramente in casa. Sia chì cercate un prughjettu di bricolage o quellu chì richiede un cuntrattu, queste idee di rimodellazione di bagnu ponu aghjunghje un valore à longu andà. a vostra casa.
Cambiendu a forma, a dimensione, u disignu o u culore di e tile pò migliurà a funzione è u stilu di u bagnu.
Siccomu a sicurità hè impurtante in u bagnu, cunzidira l'aghjunzione di tile texturizati chì impediscenu slips and falls. Additional grout aiuta à cumbatte u muffa, l'umidità è e macchie.
Un altru aghjurnamentu maiò hè u pavimentu radiant heat.This face una grande diferenza in cunsulazione durante i mesi più freti. In più, i pavimenti radiant heated can help you save money in the long run by aumentendu l'efficienza termale di u vostru spaziu.
I toilette eco-friendly o low-flow aiutanu à cunservà l'acqua. Sè vo circate modi per aiutà à prutege l'ambiente è abbellisce u vostru spaziu, rimpiazzà un mudellu più anticu. Un toilette low-flow salva l'acqua (è soldi) ogni volta chì fate.
In alternativa, una toilette cù una cisterna dissimulata hè una suluzione di bagnu di salvezza di spaziu per i disinni di bagnu muderni è cuntempuranei. In ogni casu, u mantenimentu di rutina di sti tipi di toilette pò esse sfida, cusì travaglià cù un fontanariu per disignà una porta d'accessu estetica o valvula.
U muffa è u mildiu sò u male di ogni bagnu. Cunsiderate aghjunghje finestre o sistemi di ventilazione per aiutà à sguassà l'umidità.
Sò ancu più preziosi si ponu aghjunghje l'illuminazione naturale. Se ùn avete micca bisognu di accende e luci ogni volta chì avete bisognu di usà u bagnu, risparmià nantu à a vostra fattura di l'electricità. l'acqua drena facilmente. Altrimenti, pruvate u vetru ghiacciatu per a privacy.
Se ùn avete micca digià un fan di bagnu, cunzidira l'aghjunghje unu. I fans aiutanu à prevene u muffa è u mildiu mentre migliurà significativamente a qualità di l'aria. A diversità di i finestri chì pudete vulete mantene chjusu, pudete eseguisce un ventilatore di bagnu in tuttu l'annu.
U almacenamentu, soprattuttu in i bagni chjuchi, hè un benefiziu enormu. L'almacenamiento propiu pò fà chì ancu u spaziu più chjucu si senti urganizatu è pacificu. L'aghjunzione di scaffali o armadi integrati per l'articuli di ogni ghjornu pò aiutà à urganizà u countertop, chì deve esse chjaru per u lavabo è u specchiu. .
Per facilità l'urganizazione di u bagnu, combina spazii di almacenamento aperti è chjusi. Questu permette di alluntanà l'articuli usati spessu, cum'è l'articuli di toilette, mentre mostranu e piante d'appartamentu è gadgets. A porta chjusa oculta ancu convenientemente prudutti d'igiene, pistoni è vestiti. combina cesti è cassetti per separà comò è armari.
L'illuminazione pò cambià istantaneamente l'umore di ogni spaziu. Quandu si tratta di l'illuminazione di u bagnu, incorpore un illuminazione megliu intornu à a vanità vi aiuterà à preparà ogni ghjornu. Adjust u disignu è u tipu di luci di bagnu per adattà à u vostru stile di vita. Per esempiu, se ti piace. Pigliate bagni longu, lumi dimming sò grandi per relaxing.If ti piace à pruvà novi sguardi, vi Mulateri Di L'installazione di un applique murale à ogni latu di u specchiu per a luce più flattering. incorpore a musica Bluetooth per pudè sente e vostre canzoni preferite mentre preparate.
Cunsiderate l'scala di l'accessori di u bagnu quandu si rimodellanu. Per esempiu, aghjunghjendu un specchiu tondu basicu à un bagnu chjucu puderia creà l'illusione di un grande spaziu, ma un quadru grossu puderia fà chì a stanza si senti claustrofobica. è aria, micca affollata.
A maiò parte anu avutu bisognu di rimpiazzà i grandi apparecchi, cum'è vasche di bagnu, per esse più attrattivi per i pussibuli cumpratori. In parechji casi, l'attrezzi aghjurnati, e superfici novi è i scambii d'accessori ponu dà un novu aspettu à una staple di bagnu esistente.
Tenite in mente chì, mentri ci sò parechje scelte per rimudificà un bagnu, u più impurtante per ricurdà hè cumu vi farà sentu per esse in u spaziu ogni ghjornu (più volte à ghjornu). Se pensa à flip un bagnu di ospiti o pulveria in u primu pianu, canalizza l'umore chì vulete chì i vostri invitati sò in quandu partenu. Questu puderia significà di mette da parte u vostru culore preferitu o tendenza in favore di un aspettu più attraente universale.


Tempu di Post: 11-May-2022